Nápověda

Návod k registraci a vytvoření účtu pomocí obdrženého pinu v pdf zde.

Několik poznámek:

  • Pokud přišel pin emailem i zástupci, který má účet již vytvořený (nejčastěji kvůli staršímu dítěti), ten samozřejmě další SVŮJ účet vytvářet nemusí.
  • Pokud se rodiče (zákonní zástupci) dohodnou, stačí jim jeden rodičovský účet.
  • Rodičovský účet a účet žáka jsou rozdílné účty s rozdílnými funkcemi, byť na první pohled vypadají velmi podobně. 
    Je nezbytné se jako rodič přihlašovat rodičovským účtem. Jeden z rodičovských účtů je nastaven jako primární pro komunikaci a minimálně na tento účet jsou zasílány zprávy určené rodičům.
    Dále, po dohodě s třídním učitelem, je možné rodičovský účet použít k prvotnímu omlouvání žáků v době jejich nepřítomnosti.
     
  • Rodiče, kteří mají dvě a více dětí na naší škole, by je měli mít automaticky sloučené pod jedním účtem. Pokud by se stalo, že je nevidíte, ozvěte se prosím mailem (netusil@zsoskol.cz), napište o jaké děti se jedná (jméno + třída) a já to spojím.
     
  • Školní systém bohužel neumožňuje vytvořit hromadně hotové přihlašovací údaje a tyto pak předat rodičům/žákům.
     
  • Rodiče i žáci mají k dispozici nápovědu/manuál na stránkách vlastníka školního systému zde.
     
  • V případě zapomenutého hesla je možné použít postup podle nápovědy zde.
     
  • Pokud zadáte špatné heslo 5 x po sobě, dojde na 20 minut k zablokování účtu a i když píšete heslo správně, jste pořád informováni, že píšete špatné heslo.